сряда, 23 септември 2009 г.

Addiction

Мина средата на септември, "отива си лятото, идва есента", както пеят в една много хубава българска песен, позахладня и така нататък. Дойде времето на сериалите! Толкова време ги чаках! Толкова много, че чак бях позабравила как се развива сюжетът във всеки от тях и защо всъщност чакам новите сезони с такова нетърпение.

Сериали (нямам предвид латиноамериканските сълзливи сапунки - те са друг случай) започнах да гледам преди доста време, като се запалих по Lost. После беше бумът на Prison Break с неговия атрактивен първи сезон и чиито следващи три сезона бяха доста разочароващи и който за радост вече приключи. Запалих се по House M.D. и Heroes, след това изгледах всички сезони на култовия Friends (покрай тях нямаше как да пропусна Joey) и бях омагьосана от чара на Ally McBeal. След тях май спрях да подбирам. Family Guy, Two and a Half Men, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother са ми сред любимите 20-минутни комедии, редом с Californication и Weeds. Всъщност критерият е да има повечко излезли сезони, защото винаги приключвам серийките за отрицателно време. Това лято ми дойдоха добре петте пълни сезона на Grey's Anatomy, преди това и Desperate Housewives. My favorite serial killer Dexter внася малко жанрово разнообразие в колекцията. От друг клас е и историческият The Tudors, обрисуващ подробно живота на английския крал Херни VIII. Изгледала съм и някои по-нискобюджетни и неизвестни сериали, като Merlin, Robin Hood и New Amsterdam, който май даже няма да оцелее сред конкуренцията, за да направи втори сезон. Не искам да забравям и The Penguins Of Madagascar - нещо като продължение на анимацията Мадагаскар.

И така, отново е вторник, все още гледам сериали и пак ще ги чакам да излязат другата седмица. Замислям се колко бързо минава времето, когато си го разделиш на епизоди между трета и четвърта серия на някой филм. Ами да - изплъзва ти се неусетно, както свършва който и да било филм, а междувременно животът си тече и изобщо не се съобразява ти Нancy Botwin ли гледаш как продава трева, Meredith Grey ли пак въздиша по McDreamy или Charlie Harper пак има разправии с леко смотания си брат. В този момент в съзнанието ми се прокрадва въпросът колко ли време от живота си съм прекарала, гледайки сериали/филми... Бързо изгонвам мисълта, защото наистина ме плаши!

Няма коментари: