четвъртък, 25 септември 2008 г.

Аз съм. DiSTURBiA


Аз съм твое минало, бурна нощ отминала,
Аз съм навик, вреден грях и шанс последен,
Аз съм твое бъдеще, блян и мокри сънища,
Аз съм твоята съдба.

...са казали Дует Ритон в супер-друпер яката си нова песен на име Аз съм. Много ми влезе под кожата това парче. Сигурно защото е много хубаво...


Другата песен, която не ми излиза от ума напоследък, е новото хитче на Rihanna - Disturbia.

Дам, Риана се справя добре с пеенето и има секси, секси поглед, но мен това какво ме интересува - падам си по мъже.

И да не забравя най-важното - Рибокът от рекламата на веригата магазини 2be рулира! Ако съществува някой, който не го харесва, този някой да си гледа работата! I love the ribok! o.0

4 коментара:

F2 каза...

Песа на Германос кърти тъпата изкувствена риба. Тоя шаран може да се прати в категорията силиконови цици с безалкохолна бира. It disturbs me.

Tanparmaiel каза...

Разходка?!

Ама гледай си работата, Рибока е дъ бест! :D

F2 каза...

Разходкаа!!!

Рибока е грозен, с голяма уста, ръбати очи и цвят, който не е на мода.

Tanparmaiel каза...

Ох, нищо не разбираш от Рибока... Прекалено готин е явно :р