четвъртък, 27 ноември 2008 г.

50 Reasons, или 4 причини...

Днес ще пиша в блога си (даже вече го правя 8)) по няколко причини:

Първо: Имам много да уча и въобще не ми се пзапочва. Това е много характерна моя черта...

Второ: Вчера си ъпдейтнах Flock (браузърът) с v.2.0.2 и сега си го пробвам и се опитвам да свикна с леко промененият му интерфейс. Сложих си някаква тъмносиня тема, така че наистина ми трябва повече време за адаптация. о.0

Трето (и повод за този пост): Аз нали съм голям почитател, даже направо съм пристрастена към сериалите... Вчера изгледах последният излязъл епизод на how i met your mother, който ми стана любима серия - голям смях! :D Днес пък попаднах на Салфетката на Лили, на която са написани Lily's 50 Reasons People Have Sex. Много образователно. Или любопитно. Но със сигурност, поне за мен - забавно.

Четвърто (току-що ми хрумна): Вчера се опитах да си сложа едно банерче в блога със собственоръчно написан код, но нещо не ми се получи номерът. Картинката си излиза нормално, но линкът го няма. Сега ще се опитам от някъде да копирам някакъв код за банер и... да видим дали ще стане.
EDiT: Не се получава. Май само линк ще си сложа.

2 коментара:

p0inte каза...

Poke! I win.

Нека видим кога ще се усетиш за коментара.

Tanparmaiel каза...

Ще се усетя за коментара веднага щом видя получения мейл... :р
Това тайно и все още много странно място от къде разбра, че съществува?
And no, of course you don't win. Poke!