сряда, 19 ноември 2008 г.

Ninja

От известно време съм си го харесала този generator (понеже генератор малко глупаво ми звучи) :D Рекох си да го покажа тук, понеже мноооого ме кефи - вижте го какво е забавно:




Между другото, може би е добре да спомена, че ми е поставена задача да си направя личен сайт (потрфолио?! все още не съм съвсем сигурна какво представлява това). Трябва да използвам html, css и JavaScript и да имам поне 4 страници текст за себе си (ужас!), като е добре да не отбивам номера, а да направя нещо, което да ми служи занапред. Много хубаво звучи нали? Да, но срокът ми е до преди 8-ми декември, а междувременно имам да гоня разни други задачи (разбирайте за контролни да уча). И знам ли сега... дали да си покажа блога в този бъдещ сайт? А каква ли информация да дам за себе си? Много ми е сложно :( Приемам и съвети...

2 коментара:

F2 каза...

Facebook
Last.fm
FEN
Туйтотука

90% от живота на човек се покриват от тези сайтове ^^

Tanparmaiel каза...

Да, както беше казал някой:
There's no real life, only afk.